FELANMÄLAN
Föreningens förvaltare är Nordstaden
Enklast är att felanmäla via Nordstadens portal genom att klicka på knappen nedan.
Du kan även ringa till dem på 08-32 40 60 (Måndag - Fredag 07:00-16:00)
TVÄTTMASKINER
Är det fel på någon av maskinerna när du tvättar? Anmäl detta till Nordstaden. Var noga med att uppge maskinens serienummer som återfinns på insidan av luckan på tvättmaskiner & torktumlare eller innanför högra dörren på torkskåpen.
HISSAR
Felanmälan av hissar sker till Otis. Information om felanmälan hittar du i respektive hiss.
Vid inflyttning är det viktigt att tänka på att våra hissar stannar om dörrarna hålls öppna för länge (t.ex. om man sätter tejp för sensorn i dörren). Då krävs det att en tekniker kommer ut och återställer vilket kostar mycket pengar för föreningen och dessutom ställer till det för er som flyttar. Använd istället knappen för dörröppning inne i hissen, den gör så att dörrarna hålls öppna i en minut. Vi ber er dessutom att inte luta saker mot hissdörrarna då även detta kan leda till driftproblem. Vänligen informera eventuell flyttfirma/flytthjälp.
BREDBAND
Bredband via fiber och tillhandahålls av STOSN (Stockholms Stadsnät). Vid frågor, problem eller eventuella störningar, vänligen kontakta deras kundtjänst på 08-501 220 10 eller kundtjanst@stosn.se. Öppet vardagar mellan 8:00-22:00 och helger 10:00-18:00.
NYCKELBRICKOR
Vid problem med en nyckelbricka, vänligen kontakta styrelsen på info@brflugnvattnet1.se. I mailet anger du lägenhetsnummer samt nummer på nyckelbrickan.